ترازو محک

اتصال ترازو محک به کارت خوان یکی از روش های کاربردی فروش کالا می باشد .
این ویژگی که امروزه بسیاری از ترازوهای دیجیتال به آن مجهز شده اند موجب تسریع در عملکرد فروش گردیده است به همین دلیل امروزه تمامی فروشگاه ها اولویت خود را خرید ترازو با قابلیت اتصال به کارت خوان قرار داده اند .
اتصال ترازو محک به کارت خوان این امکان را برای فروشنده فراهم می سازد تا اطلاعات مبلغ قابل پرداخت از طریق ترازو به دستگاه پوز بانکی انتقال یابد و دیگرنیازی به وارد کردن مبلغ پرداختی ایجاد نگردد . در این صورت تنها کافیست مشتری رمز خود را وارد نماید تا عملیات خرید تکمیل گردد .

انجام تنظیمات اتصال ترازو محک به کارت خوان توسط بانک مربوطه صورت می پذیرد کاربرانی که ترازوی محک را مورد استفاده قرار می دهند درصورتیکه از تجهیز بودن ترازو به این قابلیت اطمینان دارند می توانند از طریق برقراری تماس با بانک مربوطه که از دستگاه کارت خوان آن استفاده می نمایید اقدام نمایید تا عوامل پشتیبانی بانک با ارائه کابل مربوطه اتصال را برقرار نمایند .
قابل به ذکر است تمامی ترازوهایی که با قابلیت اتصال به کارت خوان ارائه می شود تنها قابلیت هماهنگی با یک دستگاه کارت خوان را دارا می باشند .

نمایندگی ترازو محک

همچنین خاطر نشان می سازیم ترازوی محک که در سال های گذشته تولید شده اند به این قابلیت مجهز نمی باشند در این صورت کاربرانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند می توانند به دو روش عمل نمایند :
روش اول : ارسال ترازو محک به نمایندگی خدمات ترازو و به روز سانی دستگاه
روش دوم : تعویض ترازو محک قدیمی با ترازوی محک جدید
فیدار نمایندگی فروش و خدمات ترازو محصولات و خدمات خود را به همراه 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد .