ترازوی محک

تاریخچه ترازوی محک مربوط به سال 1377 تا به امروز می باشد . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سطح نیاز کاربران به ترازوی پیشرفته تولید کنندگان ترازوی محک با ارتقاء و به روز رسانی محصولات خود توانسته اند محصولاتی را در این زمینه ارائه دهند که امروزه مورد استفاده بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد.
ترازوی محک از ابتدای تولید تنها قابلیت وزن کشی را داشت که البته تنها همین ویژگی مورد نیاز کاربران بود . ابتدایی ترین تولید کارخانه ترازو محک با نام ترازو محک 6000 وارد بازار شد و به دلیل کیفیت و نیز محصول ایرانی بودن آن با استقبال بالایی مواجه گردید .

خرید ترازو محک

پس از آن به منظور تنوع در ارائه محصولات و عدم یکنواختی محصولات این کارخانه ترازوی محک 4000 وارد عرصه بازار شد تا مشتریان دید وسیع تری جهت خرید ترازوی دیجیتال داشته باشند .
تولید بعدی ترازو توسط کارخانه محک با نام انحصاری ترازوی محک 8000 عرضه شد . این ترازو در ظرفیت 35 کیلوگرم و دقت توزین 10 گرم تولید گردید که امروزه علی رغم قدیمی بودن آن به دلیل کیفیت بالا در بسیاری از مراکز مورد استفاده قرار می گیرد .
با افزایش میزان خرید و فروش کالا و نیاز به وزن کشی های بیشتر ترازوی 50 کیلویی محک با نام ترازوی محک مدل 10000 تولید گردید . این ترازو نیز دارای عملکردی ساده همانند مدل های مذکور است .
به مرور زمان نیاز به ارائه رسید به مشتریان توسط فروشنده کالا ایجاد شد . ارائه فاکتور به مشتری به منظورعدم اشتباه در توزین و محاسبات فروش کالا می باشد .
ترازو محک 11000 در دو ظرفیت 35 کیلوگرم و 50 کیلوگرم با قابلیت اتصال به کامپیوتر تولید گردید . این ترازو فاقد پرینتر داخلی بود و مصرف کنندگان جهت ارائه رسید به مشتریان باید پرینتر جانبی محک را در کنار دستگاه قرار دهند که البته اشغال فضای زیاد یکی از دغدغه های آن ها بشمار می رفت .
با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ترازو محک مجهز به پرینتر داخلی گردید و به عنوان ترازوی پرینتردار محک معرفی شد .

تعمیر ترازو محک

کارخانه محک این محصول خود را ترازوی دیجیتال محک مدل MDS15000-AP نام گذاری کرد این مدل جهت تنوع در ارائه محصول به مشتریان به صورت بدون علمک نیز تولید می شود که تحت عنوان ترازو محک MDS15000-BP عرضه می شود این محصول از شرکت ترازوی محک در دو ظرفیت 35 و 50 کیلوگرم تولید می گردد .
استفاده از این محصولات به دلیل قدرت تحمل وزن نسبتا پایین برای فروشگاه هایی نظیر پروتئینی ها و فروشگاه های مرغ و ماهی ، میادین تره بار و سایر مشاغل هم سطح که نیاز به توزین های نسبتا سنگین تر دارند مناسب نخواهد بود به همین دلیل ترازوی 70 کیلویی محک به بازار سیستم های توزین عرضه شد. جهت تعمیر ترازوی محک می توانید به شرکت فیدار به عنوان نمایندگی ترازوی محک  مراجعه نمایید.
از جمله ویژگی هایی که امروزه به ترازوهای دیجیتال محک اضافه گردیده شامل قابلیت اتصال ترازو به کارت خوان و بارکد خوان می باشد که همواره مورد نیاز بسیاری از فروشگاه ها خواهد بود .
با نگاهی به محصولات این کارخانه می توان گفت کارایی و عملکرد ترازوی محک پیشرفت چشمگیری داشته است . کیفیت در ساخت این محصولات بسیار بالا بوده و به همین دلیل در سراسر کشور با 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود .

 

انواع محصولات ترازوی محک