باتری ترازو

باتری ترازو محک یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین قطعاتی است که در ساخت ترازو محک به کار رفته است .
یکی ازنگرانی های کاربرانی که از ترازوی دیجیتال استفاده می کنند خاموش شدن ترازو در زمان قطع برق می باشد . به کار بردن باتری پشتیبان داخلی در ترازوی دیجیتال این نگرانی را برطرف ساخته و به کاربر این امکان را می دهد تا در زمان عدم دسترسی به برق شهری تا ساعت ها از ترازوی دیجیتالی استفاده نماید .
باتری ترازو محک که در اصطلاح به باتری خشک معروف است قادر است در مدت زمان 4 الی 5 ساعت بدون نیاز به برق شهری عملیات وزن کشی را پشتیبانی کند .
باتری ترازو معمولا 6 ولت 4.5 آمپر ، 6 ولت 5 آمپر ، 6 ولت 6 آمپر است که می توان گفت بالا بودن میزان آمپر باتری ترازو به مدت زمان نگهداری شارژ و طول عمر آن کمک می کند . باتری ترازوی محک معمولا توسط کشور کره ، تایوان و چین تولید می شود .
یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید باتری ترازو قابل توجه است وزن باطری می باشد . باتری با وزن بیشتر طبیعتا از کیفیت و طول عمر بالاتری نسیت به باتری های سبک برخوردار است .

فروش ترازو دیجیتال محک

باطری ترازو محک یکی از قطعات کاربردی این محصول است که به عنوان پشتیبان برق در ترازوی محک تعبیه شده است .
استفاده ی درست از باتری ترازو دیجیتالی به طول عمر آن کمک می کند . جهت افزایش طول عمر باتری توصیه می شود در طول هفته ترازو از طریق برق شهری انرژی بگیرد و به مدت 1 روز در هفته ترازو را از برق خارج نمایید و اجازه دهید تا زمان خالی شدن شارژ باتری روشن بماند و توزین را انجام دهد . پس از اتمام شارژ مجددا ترازوی دیجیتال را به برق متصل نمایید تا باطری ترازو شروع به شارژ مجدد نماید .

نمایندگی ترازو محک

مدت زمان نگهداری شارژ باتری به نوع شارژر ترازو و سپس به نوع نمایشگر ترازو و کیفیت باتری بستگی دارد . ترازو دیجیتال دارای 2 مدل نمایشگر LED و LCD می باشد ترازوی دیجیتال که دارای نمایشگر LED است در مقایسه با دستگاهی که دارای نمایشگر LCD می باشد مدت زمان کمتری با باتری کار می کند چرا که LED ها جهت نمایش وزن کالا نسبت به نمایشگر LCD انرژی بیشتری مصرف می کنند و باتری ترازو زود تر خالی می شود این موضوع در شرایط یکسان مورد مقایسه قرار گرفته شده است .
قیمت باتری ترازو محک به دلیل وجود مدل های مشابه متغیر می باشد و به همین دلیل توصیه می شود باتری ترازو را از نمایندگی های اصلی محصول به همراه 6 ماه گارانتی خریداری نمایید . فرشگاه فیدار سالهاست که به عنوان نمایندگی ترازو محک به ارائه خدمت به مشتریان عزیز می پردازد. جهت اطلاع از شماره های تماس و مشاوره رایگان برای خرید و فروش ترازو دیجیتال دست دوم محک به سایت مراجعه نمایید.