ترازوی محک

ترازوی دیجیتال محک با بیش از 30 سال سابقه در گروه بهترین ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است . این ترازو محصولی از کارخانه محک در کشور ایران است که توسط مهندسان مجرب و متخصص تولید می گردد . بکارگیری بهترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا موجب کیفیت بسیار بالای این محصول و نیز استقبال بالای مصرف کنندگان گردیده است .

نمایندگی ترازو محک

فیدار به عنوان نمایندگی ترازوی محک این محصول را همواره اولین اولویت مشتریان جهت خرید ترازوی فروشگاهی قرار داده اشت و کیفیت آن را کاملا تضمین می نماید  . ترازوی دیجیتال محک محصولی کاملا ایده آل و کاربردی جهت استفاده در فروشگاه ها ، میوه فروشی ها ، سوپرمارکت ها ، شیرینی فروشی ها و ... می باشد .
کارخانه ی محک تولید ترازوی 30 کیلویی ، ترازوی 35 کیلویی ، ترازوی 50 کیلویی و ترازوی 70 کیلویی را  در گروه فعالیت های خود قرار داده است که به عنوان ترازوی ساده ، ترازوی پرینتر دار و ترازوی بارکد زن معرفی می گردند .

 ترازو دیجیتال محک

از جمله ویژگی هایی که برای تمام مدل های ترازوی محک در نظر گرفته شده است اتصال ترازو به کامپیوتر ، اتصال ترازو به پرینتر جانبی ( در مدل های بدون چاپگر ) ، اتصال ترازو به کارت خوان و کشوی پول می باشد . ساختار ظاهری این ترازو در دو مدل ترازوی علمک دار و ترازوی بدون علمک طراحی گردیده است جنس بدنه ی این محصولات از پلاستیک فشرده abs ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی خواهد داشت . ترازوی دیجیتال محک همواره از دو منبع برق و باتری قابل شارژ تغذیه می کند و این امکان را به کاربر خواهد داد تا در صورت قطع برق تا ساعت ها از ترازوی دیجیتال استفاده نماید .

تعمیرات ترازو

سینی ترازوی محک به منظور سهولت در کارکرد در دو مدل تخت و لبه دار ارائه می گردد و معمولا یک سینی استیل لبه دار بر روی سینی تخت پلاستیکی قرار گرفته است که در صورت در خواست مشتری سینی استیل تخت نیز ارائه می گردد . تمامی قطعات استفاده شده در ساخت ترازوی دیجیتال محک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت نیاز به راحتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد . یکی از مزایای خرید این محصولات برای کاربران دارا بودن نمایندگی ترازوی محک در سراسر کشور است که محصولات و خدمات کارخانه ی محک را به بهترین نحو به مشتریان خود ارائه می دهند . کیفیت و عملکرد بی نظیر ترازوی محک موجب شده تا این محصولات را به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به فروش برسانیم . فیدار نمایندگی فروش و تعمیر ترازوی محک  در انواع مختلف همه روزه محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد .