تعمیر ترازوی محک

ترازو محک با بیش از دو دهه فعالیت در گروه بهترین ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است . ترازوی محک امروزه در بسیاری از فروشگاه ها ، سوپرمارکت ها و مراکزی که جهت فعالیت خود نیاز به وزن کشی کالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد . این ترازو یک کالای ایرانی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل 2 سال ضمانت به همراه خرید ترازو به مشتریان اعطا می گردد .
شاید امروزه در بسیاری از فروشگاه ها شاهد استفاده از ترازوی محک باشید چرا که وجود کیفیت بالا دارا بودن قیمت مناسب موجب شده تا کاربران ترازو محک را اولین اولویت خود قرار دهد .
کارخانه محک به تازگی قابلیتی به محصولات خود اضافه کرده است که درفروشگاه ها کاربرد بسیاری دارد . اتصال ترازو به کارت خوان این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته تا مبلغ پرداختی فاکتور مستقیم از ترازو به دستگاه کارت خوان انتقال یابد و دیگر نیازی به وارد کردن مبلغ قابل پرداخت توسط فروشنده و یا خریدار نخواهد بود . این ویژگی در کنار سایر ویژگی های ترازو محک موجب شده تا نظر مشتریان را به خود جلب کند و آن ها را به خرید ترازوی محک راغب سازد .تعمیر ترازوی محک و توسط فیدار به عنوان نمایندگی ترازو محک صورت می گیرد. جهت اطلاع بیشتر به سایت فیدار مراجعه نمایید.

ترازو دیجیتال

این ترازوی دیجیتال در ظرفیت های ترازوی 30 کیلویی ، ترازوی 35 کیلویی ، ترازوی 50 کیلویی و ترازوی 70 کیلویی تولید می گردد و با در نظر گرفتن نیازهای کاربران در مدل های ترازوی ساده ، ترازوی پرینتردار ، ترازوی بارکد پرینتر تولید می شود . ساختار ظاهری ترازوی محک به صورت علمک دار و بدون علمک طراحی گردیده است که انتخاب آن بر اساس سلیقه ی مشتری صورت می پذیرد .
از جمله قابلیت هایی که کارخانه محک برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم ، راه اندازی همزمان 2 - 3 مشتری ، قابلیت اتصال ترازو به کامپیوتر و پرینتر ، قابلیت اتصال ترازو به کارت خوان ، قابلیت اتصال به بارکد خوان ( در مدل های جدید بنا به در خواست مشتری ) می باشد . این ترازو کارایی بسیار بالایی دارد و نیازهای یک فروشگاه را بر طرف می سازد .

نمایندگی ترازو محک

فیدار نمایندگی ترازوی محک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ی فروش ترازوی دیجیتال همواره ترازو محک را اولین اولویت مشتریان قرار داده است و به عنوان یک ترازوی فروشگاهی با کیفیت معرفی می کند . وجود نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور از مهم ترین نکات در زمان خرید ترازو است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند . ترازو محک در سراسر کشور پشتیبانی می گردد و کاربران نگران معیوب شدن دستگاه نخواهند بود . اگر قصد خرید ترازو دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره قبل از خرید بهره مند گردید تا مناسب با کسب و کارتان بهترین ترازو را انتخاب نمایید .