قیمت ترازوی محک

قیمت ترازوی محک 15000 به دلیل تنوع بالا در مدل هایی که با این نام تولید می گردد ثابت نخواهد بود . این سری از تولیدات ترازوی محک در مدل های ترازوی ساده ، ترازوی پرینتر دار و ترازوی بارکد پرینتر تولید می شود که بر حسب نوع نیاز مشتری قابل انتخاب است . قیمت ترازوی محک 15000 در مقایسه با سایر برندهایی که کاربری مشابهی دارند بسیار مناسب می باشد و همین امر موجب جلب توجه مشتریان خواهد شد .

ترازوی محک

ترازوی محک 15000 در دو ظرفیت 35 کیلوگرم و 50 کیلوگرم تولید می گردد این ترازو به دلیل دارا بودن قابلیت هایی نظیر پرینتر ، چاپ بارکد ، اتصال به کارت خوان ، اتصال به کامپیوتر ، 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم و ... در بسیاری از فروشگاه ها کاربرد دارد . ساختار ظاهری ترازوی محک در دو مدل علمک دار و بدون علمک تولید می شود که تاثیر چندانی در قیمت ترازوی محک 15000 نخواهد داشت .

نمایندگی ترازوی محک

سوپرمارکت ها ، میوه فروشی ها ، شیرینی فروشی ها ، فروشگاه ها و ... از جمله مصرف کنندگان این محصول هستند . یکی از مزیت های ترازوی محک دارا بودن نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد با این وجود کاربران در صورت نیاز به تعمیر ترازوی محک به راحتی می توانند به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه نمایند . فیدار نمایندگی ترازوی محک تمامی تولیدات این کارخانه را به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس ازفروش ارائه می دهد . جهت خرید و یا تعمیر ترازوی محک با ما در ارتباط باشید .