ترازوی محک 35 کیلویی

قیمت ترازوی محک 35 کیلویی با در نظر گرفتن ویژگی های آن متفاوت است .
ترازو محک 35 کیلویی در مدل های علمک دار و بدون علمک تولید می شود و از نظر کاربری به 3 دسته ترازوی محک ساده ، ترازوی محک پرینتردار و ترازوی محک بارکد پرینتر تقسیم می شود .
یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت ترازوی محک 35 کیلویی ، پرینتر آن بشمار می آید . ترازوی بدون پرینتر طبیعتا قیمت نسبتا پایین تری در مقایسه با ترازوی پرینتردار دارد .

ترازوی محک

از جمله ویژگی های مشترک در تمامی مدل های ترازوی محک 35 کیلویی دارا بودن 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم ، قابلیت اتصال به پرینتر و کامپیوتر ، قابلیت اتصال ترازو به کارت خوان ، عملکرد برق و باتری و ... می باشد و تنها ویژگی که باعث تفاوت قیمت در مدل های ترازوی محک می شود پرینتر دستگاه است .
در یک رتبه بندی ساده می توانیم بگوییم ترازوی بدون پرینتر از قیمت پایین تری برخوردار است و پس از آن به ترتیب ترازوی محک پرینتر دار و ترازوی محک بارکد پرینتر از قیمت بالاتری برخوردار می باشند .

لیست قیمت ترازوی محک

این محصولات معمولا در فروشگاه ها ، میوه فروشی ها ، شیرینی فروشی ها و ... کاربرد دارند و امروزه در بسیاری از مراکز شاهد استفاده از آن هستیم . کیفیت در ساخت ترازوی دیجیتال محک بسیار بالا بوده است و به همین دلیل تمامی این محصولات به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد . برای اطلاع از قیمت ترازوی محک 35 کیلویی می توانید به بخش محصولات وب سایت مراجعه نمایید و یا اینکه با برقراری تماس تلفنی علاوه بر اطلاع از قیمت ترازو از مشاوره رایگان بهره مند گردید . جهت خرید ترازو و یا اطلاع از لیست قیمت ترازوی محک با ما در ارتباط باشید .