ترازوی محک 50 کیلویی

قیمت ترازوی محک 50 کیلویی بر حسب ویژگی های ترازو تعیین می گردد . ترازوی محک 50 کیلویی در 3 نوع ترازوی ساده ، ترازوی پرینتردار و ترازوی بارکد پرینتر تولید می شود .
همانطور که می دانید قیمت ترازوی محک ساده طبیعتا پایین تر از مدل های پرینتر دار است . البته می توان گفت تنها تفاوت این 3 محصول در پرینتر می باشد و از نظر مشخصات و کارایی کاملا یکسان عمل خواهند کرد . ترازو محک با ظرفیت 50 کیلوگرم در دو مدل ترازوی محک 11000 و ترازوی محک 15000 تولید می شود .
ترازوی محک 50 کیلویی یکی از پرفروش ترین تولیدات کارخانه محک است که در سوپرمارکت ها ، فروشگاه ها ، میوه فروشی ها و سایر مراکز توزیعی و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله ویژگی های این ترازو دارا بودن 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم ، عملکرد برق و باتری ، قابلیت اتصال به کامپیوتر ، قابلیت اتصال به پرینتر ( در مدل های بدون پرینتر ) ، قابلیت اتصال به کارت خوان و ... می باشد .

تعمیرترازوی محک

ساختار ظاهری ترازوی محک در دو مدل ترازوی علمک دار و ترازوی بدون علمک تولید می شود که بر حسب نوع سلیقه مشتری انتخاب می شود .
قیمت ترازوی محک 50 کیلویی بدون علمک و علمک دار تفاوت چندانی ندارد و تولید کننده صرفا جهت ارائه تنوع بیشتر این مدل ترازو را در دو مدل تولید کرده است .

قیمت ترازو محک

جهت بررسی قیمت ترازوی محک می توانید به بخش محصولات وب سایت مراجعه نمایید و یا اینکه با برقراری تماس تلفنی از لیست قیمت ترازوی محک مطلع گردید . همچنین در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در خرید بهترین ترازو راهنمایی نمایند . تمامی محصولاتی که در این وب سایت ارائه می شود دارای گارانتی و تضمین بهترین کیفیت هستند . همچنین به منظور رفع نیاز و جلب رضایتمندی مشتریان تعمیرات ترازوی دیجیتال نیز جزو فعالیت های فیدار قرار گرفته است . ما همواره می کوشیم بهترین محصولات و خدمات را به شما ارائه دهیم .