نمایندگی باسکول

نمایندگی باسکول محک به منظور ارتقاء سطح کاربری و خدمت رسانی به مشتریان در تمام شهرهای کشور ایجاد شده است. باسکول محک یکی از بهترینها در گروه باسکول دیجیتال شناخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است . بالا بودن کیفیت این باسکول و نیز گارانتی 2 ساله ی آن موجب شده تا در بسیاری از شهرستان ها مورد استفاده قرار گیرد . نمایندگی باسکول محک در شهرستان نیز فعالیت خود را با ارائه ی بهترین کالا و خدمات به مشتریان ارائه می دهد از این رو موجب شده است تا کاربران با خرید باسکول محک نگران خدمات پس از فروش و ... نباشند . باسکول محک در دو نوع باسکول فروشگاهی و باسکول صنعتی تولید می شود این دستگاه محصول کشور ایران می باشد و در ظرفیت های 200 کیلوگرم ، 300 کیلوگرم ، 500 کیلوگرم ، 1000کیلوگرم و 1500 کیلوگرم تولید میشود.

باسکول محک

 باسکول محک قابلیت تغیر دقت متناسب با ظرفیت را دارد و کاربر می تواند به راحتی دقت دستگاه را تعیین نماید. به عنوان مثال دقت 50 گرم بر روی 10 گرم تنظیم گردد. این باسکول از استحکام بالایی بر خور دار میباشد باسکول محک از رنگ کوره ای ساخته شده است و برای محیط هایی که رطوبت بالایی دارد قابل استفاد است . نمایشگر باسکول محک از نوع led قرمز میباشد و دید واضحی را در اختیار کاربران قرار می دهد . باسکول محک قابلیت اتصال به پرینتر و کامپیوتر را دارد که این قابلیت در بسیاری از باسکول های دیگر وجود ندارد و می توان گفت یکی از محاسن باسکول محک به شمار می رود .

فروش باسکول محک

باسکول محک دارای 25 ماه ضمانت و10 سال خدمات پس از فروش است و در بین تولید کنندگان بهترین خدمات و پشتیبانی را ارائه کرده است . فیدار نمایندگی باسکول محک با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه مفتخر است بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه دهد . جهت خرید باسکول محک ، دریافت لیست قیمت باسکول محک و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .