باسکول محک

باسکول غلطکی محک محصولی جدید از کارخانه باسکول محک است که با ساختار ظاهری و ویژگی های متفاوت تری تولید شده است .
بررسی سطح نیاز کاربران در تمامی مشاغل به سیستم های توزین و نیزداشتن اهدافی نظیر پیشرفت در ارائه محصولاتی با جدیدترین تکنولوژی موجب شده تا این کارخانه تولید باسکول غلطکی محک را جزو فعالیت های خود قرار دهد .
باسکول غلطکی بر خلاف سایر باسکول های دیجیتال که از سینی مسطح برخوردار هستند دارای چندین رول است که به صورت منظم و پشت سرهم قرار گرفته اند به همین دلیل این نوع سیستم توزین در اصطلاح به عنوان باسکول رولیک نیز معرفی می شود .

باسکول دیجیتال دست دوم

باسکول رولیک محک دارای قدرت تحمل وزن 500 کیلوگرم و دقت در توزین 50 گرم است . این محصول در صنایع شیمیایی ، خطوط تولید اتوماتیک ، توزین طاقه های پارچه و توزین بشکه کاربرد خواهد داشت . توزین از طریق باسکول غلطکی با قرار دادن کالا و نیز حل دادن آن بر روی رول ها صورت می گیرد . این ویژگی توزین محصولاتی با وزن سنگین را برای کاربران آسان کرده است و از پرتاب کالا بر روی کفه باسکول و آسیب رسیدن به لودسل ( سنسور وزن کشی ) جلوگیری می کند . باسکول رولیک دارای یک لودسل است که در مرکز کفه توزین قرار گرفته است و وظیفه توزین و اعلام وزن به نمایشگر را بر عهده دارد .

قیمت باسکول

باسکول غلطکی محک در ابعاد 70 * 70 سانتی متر در دو مدل باسکول ثابت و باسکول متحرک تولید می شود . این محصول همانند سایر تولیدات کارخانه محک قابل اتصال به کامپیوتر و پرینتر جانبی می باشد . همچنین در صورت سهولت در جا به جایی دستگاه می توانید باسکول محک چرخدار خریداری نمایید . باسکول غلطکی محک از بهترین قطعات و به روزترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد . جهت خرید و یا اطلاع از قیمت باسکول و یا تهیه باسکول دست دوم با ما در ارتباط باشید .