در این قسمت در نظر داریم که به معرفی تمامی تولیدات این کمپانی بپردازیم و خصوصیات آن را به طول کامل شرح دهیم. 

ترازوی محک مدل 9800

اولین نکته در توضیح ترازوی محک 9800 اشاره به ظرفیت 15 و 30 کیلویی یعنی ترازوی محک 15 کیلویی مدل 9800 و ترازوی دیجیتال محک 9800 آن است که برای ظرفیت 15 کیلوگرم دقت 2 گرم و برای ظرفیت 30 دقت 5 گرم را شامل می شود. این ترازو مناسب برای توزین اقلام و شمارش قطعات است بنابراین در مراکز بسته بندی و فروش قطعات نیز پرکاربرد می باشد. این محصول کوچک ترین نوع ترازوی های محک را تشکیل می دهد که در عین سادگی بسیار کاربردیست.

بدنه ی این ترازو را پلاستیک فشرده ABS ساخته که سبب حفظ ظاهر سازی زیبا و همچنین افزایش مقاومت و کیفیت می شود. ابعاد آن را 11 * 35 * 35 سانتی متر تشکیل داده و برای سینی استیل آن نیز 5 * 23 * 37.8 سانتی متر را اختصاص داده اند که فضای مناسبی برای توزین خواهد بود. 

این ترازوی فروشگاهی را نیز می توان یک ترازوی سیار نیز نامگذاری کرد به این صورت که میتواند تا 120 ساعت شارژ باتری را نگه دارد. البته منبع تغذیه برق نیز دارد که در نبود این منبع انرژی می توان دستگاه را با باتری روشن نگه داشت. 

نمایشگر LCD قرار گرفته بر روی آن دو طرفه است و وضوح بالا و دید مناسبی را برای مخاطب شامل می شود که نمایشگر وزن را تا 5 رقم و قیمت کل را تا 6 رقم نشان می دهد. همچنین از دو حافظه برای ذخیره ی کالا بهره برده که ایده آلی آن را کامل می کند. این محصول عملکرد عالی و سرعت بالایی در توزین خواهد داشت و به همراه گارانتی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود. 

ترازوی محک

ترازوی محک مدل 11000

ترازوی محک مدل 11000 دارای دو ظرفیت توزین 35 کیلوگرم و 50 کیلوگرم با دقت 2 گرم می باشد. این ترازو بهترین انتخاب برای کسب و کار شماست به شرط آن که نیازی به ارائه رسید به مشتری را نداشته باشید چرا که فاقد پرینتر می باشد. با این دستگاه می توانید به پرینتر و رایانه متصل شوید و اطلاعات توزین شده را نگهداری و در صورت نیاز چاپ نمایید. 

از دو سینی تخت پلاستیکی و استیل لبه دار بهره می برد که رفع کننده نیاز مصرف کننده با استفاده از این سینی ها خواهد بود. بدنه ی پلاستیکی دارد که سبب افزایش استقامت زیاد می شود همچنین ابعادی برابر با طـول 43 سانتی متر، عـرض 42 سانتی متر و ارتـفـاع 59.5 سانتی متر است که در طیف رنگ های مختلف مشکی ، سفید ، نارنجی و زرد ارائه می گردد. 

منبع انرژی برق و باتری استفاده از ترازوی فروشگاهی را حتی در زمان نبود برق نیز با استفاده از باتری قرارداده که همین ویژگی سبب پرطرفدار شدن و خاص شدن این محصول شده است. همچنین با این محصول می توانید قطعات را نیز شمارش کنید. از دیگر قابلیت های قرار داده شده در آن راه اندازی همزمان دو مشتری، امکان فروش به صورت وزنی و تعدادی، امکان پارسنگ به صورت اتوماتیک و دستی، قابلیت اتصال به کشوی پول برقی، دارای 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم می باشد. 

ترازوی فروشگاهی 11000

ترازوی محک مدل 15000 پرینتر دار

ترازوی محک مدل 15000 پرینتر دار از نام آن مشخص است که دارای پرینتر بوده و هر فردی فروشگاه، میوه فروشی، سوپرمارکت، پروتئینی و دیگر کسب و کاری را راه اندازی نماید، بدون شک به این محصول نیاز خواهد داشت. این دستگاه می تواند به کامپیوتر ، کارت خوان و بارکد خوان متصل شود و همزمان 3 مشتری را راه اندازی نماید که همین کار افزایش در سرعت را همراه با دقت زیاد در توزین شامل می شود. 

این محصول در دو مدل، ترازوی محک 15000 پرینتردار ظرفیت 35 کیلوگرم و ترازو محک 50 کیلویی مدل 15000 موجود است که در نوع 35 و 50 دقت 2 گرم دارد که البته طبق نیاز مشتری می توان با دقت بالاتر یعنی 1 گرم نیز سفارش داد. با این ترازوی فروشگاهی می توانید گزارش فروش هفتگی، ماهانه و سالانه ایجاد نمایید.  

این محصول قابلیت چاپ بارکد برای محصول را دارد و می تواند با متصل شدن به بارکد خوان، اطلاعات را به صندوق منتقل نماید. همچنین با اتصال به دستگاه کارت خوان خیال فروشنده و مشتری را راحت کرده چرا که نیازی به وارد کردن مبلغ به صورت دستی نیست و فقط کافیست که مشتری رمز کارت خود را برای تسویه وارد نماید. 

نمایشگر واضح از نوع LED قرار داده شده برای روی آن شفافیت بالایی را در نمایش اعداد و ارقام دارد و می توان با استفاده از این محصول در حافظه ی مستتقیم 35 عدد و در حافظه ی غیر مستقیم 1000 عدد را ذخیره نمایید. 

کاربردی بودن دستگاه وجود سینی استیل لبه دار و سینی پلاستیک تخت است که استفاده از هردوی آن ها برای کاربر قرار می دهد که سینی استیل اندازه ی 53.5 × 37.5 سانتی متر و سینی پلاستیکی تخت ابعاد 40 × 34 سانتی متر خواهد داشت. 

از دیگر ویژگی های این ترازوی پرینتر دار موارد زیر نیز خواهد بود:

  • پارسنگ به صورت اتوماتیک و دستی
  • دارای قابلیت درج قیمت و نام کالا
  • امکان تغییر واحد پول در چاپ فاکتور از ریال به تومان 
  • قابلیت محاسبه مانده پول مشتری
  • قابلیت چاپ 2 فاکتور فروش
  • دارای رنگ بندی مشکی، قرمز، سفید
  • امکان اتصال به شبکه در صورت درخواست مشتری

ترازوی 50 کیلویی محک MDS15000-A نیز همانند مدل 50 کیلویی پرینتر دار است با این تفاوت که این مدل پرینتر ندارد و نمی تواند رسیدی به مشتری ارائه دهد و تمامی قابلیت هایی که مربوط به نوع پرینتر دار است از جمله اتصال به کارت خوان و چاپ بارکد را ندارد. 3 مدل معرفی شده این قابلیت را نیز دارا هستند که قطعات را شمارش کنند.