ترازوی محک ، باسکول محک

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

با انواع ترازوی محک آشنا شوید

در این قسمت در نظر داریم که به معرفی تمامی تولیدات این کمپانی بپردازیم و خصوصیات آن را به طول کامل شرح دهیم. 

ترازوی محک مدل 9800

اولین نکته در توضیح ترازوی محک 9800 اشاره به ظرفیت 15 و 30 کیلویی یعنی ترازوی محک 15 کیلویی مدل 9800 و ترازوی دیجیتال محک 9800 آن است که برای ظرفیت 15 کیلوگرم دقت 2 گرم و برای ظرفیت 30 دقت 5 گرم را شامل می شود. این ترازو مناسب برای توزین اقلام و شمارش قطعات است بنابراین در مراکز بسته بندی و فروش قطعات نیز پرکاربرد می باشد. این محصول کوچک ترین نوع ترازوی های محک را تشکیل می دهد که در عین سادگی بسیار کاربردیست.

بدنه ی این ترازو را پلاستیک فشرده ABS ساخته که سبب حفظ ظاهر سازی زیبا و همچنین افزایش مقاومت و کیفیت می شود. ابعاد آن را 11 * 35 * 35 سانتی متر تشکیل داده و برای سینی استیل آن نیز 5 * 23 * 37.8 سانتی متر را اختصاص داده اند که فضای مناسبی برای توزین خواهد بود. 

این ترازوی فروشگاهی را نیز می توان یک ترازوی سیار نیز نامگذاری کرد به این صورت که میتواند تا 120 ساعت شارژ باتری را نگه دارد. البته منبع تغذیه برق نیز دارد که در نبود این منبع انرژی می توان دستگاه را با باتری روشن نگه داشت. 

نمایشگر LCD قرار گرفته بر روی آن دو طرفه است و وضوح بالا و دید مناسبی را برای مخاطب شامل می شود که نمایشگر وزن را تا 5 رقم و قیمت کل را تا 6 رقم نشان می دهد. همچنین از دو حافظه برای ذخیره ی کالا بهره برده که ایده آلی آن را کامل می کند. این محصول عملکرد عالی و سرعت بالایی در توزین خواهد داشت و به همراه گارانتی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود. 

ترازوی محک

ترازوی محک مدل 11000

ترازوی محک مدل 11000 دارای دو ظرفیت توزین 35 کیلوگرم و 50 کیلوگرم با دقت 2 گرم می باشد. این ترازو بهترین انتخاب برای کسب و کار شماست به شرط آن که نیازی به ارائه رسید به مشتری را نداشته باشید چرا که فاقد پرینتر می باشد. با این دستگاه می توانید به پرینتر و رایانه متصل شوید و اطلاعات توزین شده را نگهداری و در صورت نیاز چاپ نمایید. 

از دو سینی تخت پلاستیکی و استیل لبه دار بهره می برد که رفع کننده نیاز مصرف کننده با استفاده از این سینی ها خواهد بود. بدنه ی پلاستیکی دارد که سبب افزایش استقامت زیاد می شود همچنین ابعادی برابر با طـول 43 سانتی متر، عـرض 42 سانتی متر و ارتـفـاع 59.5 سانتی متر است که در طیف رنگ های مختلف مشکی ، سفید ، نارنجی و زرد ارائه می گردد. 

منبع انرژی برق و باتری استفاده از ترازوی فروشگاهی را حتی در زمان نبود برق نیز با استفاده از باتری قرارداده که همین ویژگی سبب پرطرفدار شدن و خاص شدن این محصول شده است. همچنین با این محصول می توانید قطعات را نیز شمارش کنید. از دیگر قابلیت های قرار داده شده در آن راه اندازی همزمان دو مشتری، امکان فروش به صورت وزنی و تعدادی، امکان پارسنگ به صورت اتوماتیک و دستی، قابلیت اتصال به کشوی پول برقی، دارای 35 حافظه مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم می باشد. 

ترازوی فروشگاهی 11000

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
coral coral

مرکز فروش ترازوی دیجیتال در تهران

 

آل اسکیل، مرکز فروش ترازوی دیجیتال در تهران است که با فروش انواع ترازوهایی اعم از فروشگاهی، صنعتی، قطعه شمار، آزمایشگاهی، نفرکش و … بهترین ها را ارائه می دهد. این مجموعه با فعالیت 10 ساله خود که بر مبنای فروش اینترنتی و حضوری این اقلام صورت پذیرفته، آماده خدمت به مشتریان می باشد که در کنار فروش این تجهیزات به بخش تعمیرات آن ها نیز می پردازد. 

بنابراین در صورت بروز هر نوع مشکل و آسیب در این سیستم های توزین فروشگاهی می توانید با خیال راحت کار تعمیرات آن را به این مجموعه توانمند بسپارید و با خیال آسوده مطمئن باشید که دستگاه شما عیب یابی و رفع خواهد شد. 

خدمات پس از فروش ترازوی محک

از شناخته شده ترین برند های ایرانی محبوب در سطح کشور، mahak است. دلیل استقبال از mahak scale نیز بی دلیل نیست! چرا که وجود کیفیت و دقت در این دستگاه ها به همراه خدمات پس از فروش ترازوی محک منجر به رضایت خاطر مشتریان از این اقلام شده است که سبب شده با احساس رضایت کاربران در استفاده از این ترازوی دیجیتالی، محک به عنوان بهترین سازنده شناخته شود. 

دوام بالا در این Store scales سبب محبوبیت بالای آن ها شده که روز به روز بر این محبوبیت نیز افزوده می شود. از لحاظ بررسی قیمت نیز باید بگوییم، در برابر این حجم از کیفیت و کارایی بسیار ناچیز است که البته قیمت نیز بنا بر مدل های ارائه شده این تجهیزات متفاوت می شود.

تمامی ویژگی های بیان شده موجب می شود تا محک سهم بزرگی از تولیدات بازار را در دست بگیرد. 

بخش مربوط به تعمیرات نیز در بخش نمایندگی فروش این محصولات گسترده شده که کلیه این خدمات را با بهترین عملکرد انجام می دهد. 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش، سابقه ی درخشان و طولانی مدت این کمپانی را نشان می دهد که 50 درصد از سهم بازار را اذان خود ساخته اند. امکانات قرار داده شده در آن ها نیز ذهن بیننده را به سمت خود سوق می دهد که چنانچه به دنبال خرید یک دستگاه و یا سیستم توزین دقیق و مناسب هستند، از این دستگاه ها دیدن نمایند. نمایندگی این اقلام نیز چه در تهران و چه در شهرستان ها پراکنده شده که از جمله این مراکز فروش در تهران، آل اسکیل خواهد بود. 

تمامی خدمات گفته شده در بالا زیر نظر کادری مجرب و توانمند قابل انجام است که در خصوص ارائه راهنمایی قبل از خرید و بخش تعمیرات مشغول به فعالیتند. 

اقلامی که در زمان خرید ترازوی دیجیتال محک دریافت می کنید:

در زمان خرید این تجهیزات فروشگاهی از مراکز خرید، کابل برق، دفترچه راهنما و سینی دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که سی دی نرم افزار دستگاه به درخواست مشتری نیز قابل ارائه است. همچنین کابل شبکه و یا کابل اتصال ترازو به کامپیوتر نیز به درخواست شما تقدیمتان خواهد شد. 

سینی های ارائه شده در این محصولات به صورت استیل و پلاستیک ارائه می شوند که انتخاب هر کدام نیز به عهده ی خود کاربر خواهد بود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
coral coral