ترازوی محک ، باسکول محک

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

ترازوی آزمایشگاهی کیا مدل BL600

ترازوی کیا مدل BL600

ترازوی کیا BL600 یکی از پرفروش ترین محصولات کارخانه کیا است این ترازو دارای ظرفیت 600 گرم و دقت توزین 0/01 گرم است . دارا بودن محفظه ی توزین در ترازوی کیا BL600 به وزن کشی دقیق تر و عدم دخالت عوامل محیطی در توزین کمک می کند . ترازوی 600 گرمی کیا  قادر به وزن کشی مواد در واحدهای وزنی g-ct-lb-oz – dr – gn – ozt – dwt – mm – tl.j – tl.t – tl.h-t می باشد . این ترازو دارای سینی توزین از جنس استیل با قطر 13.5 سانتی متراست .

ترازوی دیجیتال کیا

صفحه نمایشگر ترازوی کیا BL600 از نوع LCD با چراغ پس زمینه سبز رنگ می باشد این ترازو مجهز به پارسنگ الکترونیکی جهت وزن کشی دقیق تر می باشد . منبع تغذیه ترازوی کیا معرفی شده از طریق آدابتور و 4 عدد باتری نیم قلمی صورت می پذیرد . محصول معرفی شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد . جهت خرید ترازوی کیا و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

این ترازوی دیحیتال از سرعت پردازش بالایی برخوردار است.  جهت اطلاع از مشخصات  ترازوی 30 کیلویی، ترازوی آزمایشگاهی و سایر برندها می توانید به سایت https://allscale.co مراجعه نمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
coral coral

ترازوی آزمایشگاهی کیا

ترازوی کیا مدل BL3000

ترازو کیا مدل BL3000 یکی از مدل های ترازوی آزمایشگاهی است که دارای دقت بالایی می باشد این محصول قادر به وزن کشی مواد گرمی تا 500 گرم با دقت توزین 0/01 گرم می باشد ساختار ظاهری زیبا ، کیفیت بالا و قیمت مناسب موجب گردیده تا مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد ترازوی کیا مدل BL300 دارای کفه ی توزین از جنس استیل با ابعاد 13.5 * 13.5 سانتی متر و ابعاد کلی 21.5 * 15 * 4.5 سانتی متر است و علاوه بر برق از طریق 6 عدد باتری قلمی عملیات وزن کشی را انجام می دهد نمایشگر ترازو از نوع LCD واضح چراغی بوده و در کنار آن کیبورد عملیاتی با علایم on/off ( روشن – خاموش) ، unit ( تغییر واحد وزن کشی ) ، tare ( پارسنگ الکترونیکی ) ، pcs ( عملکرد شمارشی ) تعبیه شده است .

تعمیر ترازو

ترازوی 300 گرمی کیا علاوه بر وزن کشی قادر به شمارش قطعات هم وزن را نیز دارد و می توان کالای مورد نظر شما را با واحدهای g – ct – lb – oz – dr – gn – ozt – dwt – mm – tl.t -tl.h -tl.j-t وزن کند . این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای گواهینامه کیفیت CE ، ROHS تصویب شده بین المللی می باشد . وزن خالص این ترازو 655 گرم است و به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود . محصول معرفی شده به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش تولید می شود همچنین تعمیر ترازوی کیا توسط نمایندگی های خدمات پس از فروش در سراسر کشور صورت می پذیرد و در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی اقدام به رفع اشکال دستگاه نمایید . جهت خرید ترازوی BL300  و یا تعمیرات ترازو ،  ترازو محک ،ترازوی جیبی، ترازوی پند، ترازوی صدر ، ترازوی کیا و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
coral coral

ترازوی فروشگاهی محک 50 کیلویی

ترازوی محک 50 کیلویی MDS15000B

ترازو محک 50 کیلویی MDS15000B به عنوان یک ترازوی فروشگاهی ساده معرفی می گردد که از ابعاد کوچکتری نسبت به سایر مدل های تولید شده توسط کارخانه محک برخوردار می باشد ترازوی بدون علمک محک فاقد چاپگر داخلی است ولیکن در صورت نیاز امکان اتصال به پرینتر جانبی برقرار است همچنین قابلیت اتصال ترازو به کامپیوتر از ویژگی های محصول معرفی شده می باشد ترازو محک MDS15000B فاقد علمک جهت قرار گیری نمایشگر ترازو است و نمایشگر به صورت دو طرفه بر روی بدنه ی دستگاه قرار گرفته است .

ترازو

این ترازو ایده آل جهت استفاده در محیط هایی با محدودیت فضا است ترازو محک 35 کیلویی MDS15000B دارای 1015 حافظه ی ذخیره کالا ، صفر کننده خودکار ، پارسنگ ، شمارش قطعات هم وزن ، امکان محاسبه باقی مانده پول مشتری ، راه اندازی 3 مشتری هم زمان ، تنظیم نور نمایشگر و … می باشد عملکرد دستگاه از دو منبع برق و باتری پشتیبان داخلی صورت می پذیرد بدنه ی ترازو محک 35 کیلویی MDS15000B از جنس پلاستیک فشرده پوشیده شده از مواد ABS بوده و در برابر آسیب های احتمالی نظیر خوردگی ، پوسیدگی و ضربه کاملا مقاوم است . ترازوی محک در رنگ بندی متنوع قابل ارائه می باشد اگر قصد خرید ترازو برای سوپرمارکت ، فروشگاه و … را دارید.

 ترازوی محک بهترین انتخاب شما خواهد بود گارانتی 24 ماهه این دستگاه تضمینی برای کیفیت آن می باشد جهت خرید و یا اطلاع از قیمت ترازوی محک و یا ترازوی فروشگاهی با ما در ارتباط باشید .

شماره تماس با فیدار: 09128008209

ادرس سایت: https://fidarco.co

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
coral coral

ترازوی فروشگاهی رادین

ترازو فروشگاهی رادین

رادین یکی از برندهای ترازوی دیجیتال است که از سال های پیش توانسته جای خود را در بازار فروش سیستم های توزین پیدا کند و جزء پرفروش ترین نوع ترازوی فروشگاهی شود . ترازو 70 کیلویی رادین 8800 wifi به ویژگی های ترازو رادین 8800 پلاس مجهز است با این تفاوت که این ترازو با قابلیت شبکه شدن عملکرد حرفه ای تری را به کاربر ارائه می دهد .

از جمله امکاناتی که ترازوی رادین 8800 وای فای در اختیار شما قرار میدهد شامل اتصال به شبکه از طریق WiFi و تنظیمات شبکه بصورت اتوماتیک ، ارسال گزارش روزانه از ترازو به کامپیوتر شامل گزارش کالا، فروش، وزن، تعداد، مبلغ کل فروش، تخفیف، ارزش افزوده و… ، امکان ارتباط  ترازو با لپ تاب ، پوزهای فروشگاهی و سرور برای به روزرسانی اطلاعات و کلیه تنظیمات ترازو و پرینتر و کاربر ، ارسال اطلاعات و دریافت اطلاعات فروش و محصولات بین ترازو و سرور ، کد شدن ترازو با IP سرور و کد شدن اطلاعات ارسالی و دریافتی ترازوی رادین ، قفل شدن ترازو دیجیتال توسط سرور ، قابلیت ارسال پیام از سرور به ترازو دیجیتال و نمایش بر روی ال سی دی ترازو ، قابلیت تعیین سطح دسترسی برای کاربر و محدود کردن فروش دستی می باشد .

شکل ظاهری ترازوی رادین 8800 کاملا به روز و مدرن طراحی شده است . بدنه ی مقاوم از جنس فلز این دستگاه موجب شده تا در محیط های صنعتی نیز کاربرد داشته باشد . سینی ترازو از نوع استیل لبه دار با ابعاد 40 * 53 سانتی متر تولید می گردد و فضای زیادی را برای قرار دادن کالا در اختیار کاربر قرار می دهد .

این محصول از کارخانه رادین در مقایسه با رقبای هم رده خود از امکانات رضایت بخشی برخوردار است . این محصول مجهز به پورت های USB , PS2 , RS232 , CASH می باشد .

این مدل از ترازوی رادین می تواند تا حد زیادی از نیازهای فروشگاه شما را برطرف سازد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
coral coral

ترازو

 

ترازوی دیجیتال

ترازوی دیجیتال صنعتی برای کسب و کارهایی که از شرایط سخت کاری نظیر گرد و غبار ، رطوبت ، توزین های پی در پی و .... برخوردار هستند طراحی و تولید شده است .
این گروه از ترازوی دیجیتال معمولا از ساختار بسیار مقاوم تری نسبت به ترازوی فروشگاهی برخوردار می باشد و می توان گفت علی رغم اینکه ترازو فروشگاهی معمولا از جنس پلاستیک فشرده ساخته می شود ترازوی صنعتی دارای استراکچری از جنس فلز است که در برابر ضربه ، گرد و غبار ، رطوبت و پوسیدگی کاملا مقاوم هستند .
ترازوی صنعتی معمولا به صورت رومیزی تولید می شوند و به دلیل مناسب بوده برای کسب و کارهای متفاوت در ظرفیت های گوناگونی تولید می شود .
سازندگان برتر ترازوی دیجیتال صنعتی را می توان ترازوی صنعتی پند ، ترازوی صنعتی AND ، ترازوی صنعتی جادور ، ترازوی صنعتی کیا ، ترازوی صنعتی آدام ، ترازوی صنعتی اکسل و ... می باشند .
از جمله مصرف کنندگان ترازوی دیجیتال صنعتی را می توان کارگاه ها و کارخانجات ، مراکز بسته بندی ، دفاتر پستی ، صنایع شیلات و ... معرفی نمود .

ترازوی صنعتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری مهندسان ایرانی ترازوی صنعتی ایرانی جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده است که از جمله آن می توان به ترازوی دیجیتال صنعتی پند اشاره نمود .
ترازوی صنعتی پند 7000 با ظرفیت 50 کیلوگرم و ترازوی صنعتی پند 3000 با ظرفیت 30 کیلوگرم از جمله پرفروش ترین محصولات کارخانه پند در زمینه ترازوی دیجیتال صنعتی هستند که علاوه بر مقاومت بسیار بالا و توزین دقیق دارای قابلیت شمارش قطعات نیز می باشند که در برخی مشاغل به عنوان ترازو قطعه شمار نیز مورد استفاده قرار می گیرند .

خرید ترازو

جهت خرید هر نوع ترازو مناسب با کسب و کار خود با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا شما را برای خرید بهترین ترازو راهنمایی نمایند .
تمامی محصولاتی که در این وب سایت ارائه می شود دارای گارانتی معتبر و تضمین بهتری کیفیت هستند .

  • آدرس : خیابان آزادی خیابان حبیب الهی کوچه صفا پلاک 4 واحد 1
  • تلفن تماس: 02166055298 – 02166086997 – 02144870324
    فکس :66062006

 

 

https://fidarco.co

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
coral coral