ترازوی محک 14000

قیمت ترازوی محک 14000 در مقایسه با سایر تولیدات کارخانه محک بالاتر است چرا که ترازوی محک 14000 دارای قدرت تحمل وزن بالاتر و ابعاد بزرگتری نسبت به سایر تولیدات ترازوی محک می باشد . این محصول در ظرفیت 70 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم تولید می شود قیمت ترازوی محک 14000 به دلیل تنوع بالا در نوع کاربری متفاوت می باشد . این محصول در 3 مدل ترازوی محک ساده ، ترازوی محک پرینتر دار و ترازوی محک بارکد پرینتر تولید می شود .

نمایندگی ترازو محک

از جمله ویژگی های که در قیمت ترازوی محک 14000 تاثیر گذار است قابلیت اتصال به کارت خوان ، قابلیت اتصال به پرینتر ، قابلیت اتصال به بارکد خوان ، 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم ، کیفیت و عملکرد فوق العاده می باشد .
این ترازو به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگ در میادین میوه و تره بار ، میوه فروشی ها ، کارگاه ها ، کارخانجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد . این ترازو به دلیل کیفیت بالا و پشتیبانی خدمات پس از فروش در سراسر کشور از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد . فیدار نمایندگی ترازوی محک محصولات خود را به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد . جهت خرید ترازو و یا تعمیر ترازوی محک با ما در ارتباط باشید .