ترازو 15000ap محک

ترازوی محک 15000ap ساخت کشور ایران میباشد این ترازو در دو دهه کاری خود توانسته است در بازار سیستم های توزین از استقبال بالایی برخوردار شود . امروزه در بسیاری از فروشگاه ها شاده استفاده از ترازوی محک هستیم که می توان گفت به دلیل کیفیت بالا و نیز گارانتی 2 ساله یکی از اولویت انتخاب فروشگاه ها برای خرید ترازو قرار گرفته است . این دستگاه از دو منبع برق و باتری جهت تغذیه استفاده میکند ترازوی محک mds15000 در فروشگاهای بزرگ و میوه فروشی ها و قنادی ها و پروتئین ها و.... مورد استفاده قرار میگیرد .
ظرفیت در نظر گرفته شده برای این محصول شرکت ترازوی محک 50 کیلوگرم و 35 کیلوگرم و دقت در وزن کشی آن 2 گرم است . این ترازو دارای پرینتر داخلی میباشد و کاربر قادر است در فاکتور نام فروشگاه ، نام کالا ، قیمت کالا ، پیام انتهای فاکتور را درج نماید . از دیگر ویژگی های ترازوی محک 15000ap برای کاربر این است که در انتهای ساعت کاری میتواند گزارش فروش روزانه ترازو را پرینت گرفته و از میزان فروش فروشگاه خود در یک روز کاری مطلع گردد .

قیمت ترازو محک

ترازوی محک 15000ap دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم جهت ثبت و ذخیره ی کالا می باشد . این محصول که در گروه بهترین تولیدات کارخانه ترازوی محک قرار گرفته است در رنگ بندی مشکی ، سفید و قرمز قابل ارائه می باشد . جهت خرید ترازو و یا دریافت لیست قیمت ترازوی محک با ما در ارتباط باشید .