تعمیر لیبل زن

جدیدترین ترازوهای تولیدی توسط کارخانه های تولید ترازو، ترازوی لیبل پرینتر و ترازوی بارکد زن می باشد. این ترازوها جز ترازوهای دیجیتال محسوب می شوند. پیش از هر مطلبی باید بگوییم این ترازوها به دلیل داشتن حساسیت بالا در قطعات تولید شده شان اگر نیاز به تعمیر داشته باشند باید به افراد متخصص سپرده شوند.

از طرفی به دلیل داشتن قطعات گران دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر ترازوهای دیجیتال هستند. بنابراین در زمان خرید باید به این نکته توجه داشته باشیم که در صورت نیاز به تعمیر ترازوی لیبل زن باید هزینه هایی را صرف تعمیر آن توسط متخصص کنیم. پس این دسته ترازو ها علاوه بر کارایی خوب و کیفیتی که دارند هزینه هایی را نیز به همان نسبت برای خرید و تعمیرات ترازو خواهند داشت. مثلا برخی از ترازو به کیبوردی به صورت میکروسوئیچی دارند و برخی دیگر به صورت لمسی طراحی گردیده است. کیبوردهای میکروسوئیچی قابل تعمیر می باشند اما در مدلهای لمسی خرابی یک کلید یا دکمه بسته به نظر و تشخیص کارشناس گاهی تعمیر لازم دارد و گاهی تعویض قطعات یا تعویض کل صفحه. گرانترین قطعات ترازو لیبل زن، هد پرینتر است که بایستی به درستی از آن استفاده شود زیرا دارایی حساسیت بالایی است.
در صورت مشاهده برخی تغییرات از جمله موارد زیر با کارشناسان فیدار تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین فیدار در این زمینه بهره مند شوید.
 ترازو وزن را به درستی نشان ندهد.
 کیبورد دستگاه به خوبی عمل نکند.
 نمایش اعداد روی نمایشگر به صورت نصفه و نیمه باشد.
 خاموش یا روشن شدن دستگاه به طور طبیعی صورت نگیرد.
 اینکه نمایشگر ترازو کم رنگ شود یا به طور کلی خاموش گردد.

قیمت ترازوی لیبل زن

پیش از آنکه از قیمت ترازوی لیبل زن و بارکد دار صحبت کنیم در ابتدا به بررسی این ترازو می پردازیم. اینکه پیش از خرید ترازو بدانیم منظور از لیبل چیست و کارایی آن در چه مواردی است لازم و ضروری است جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید لیبل ترازو نیز میتوانید بر روی آن کلیک نمایید.

لیبل پرینتر چیست

در هنگام خرید شاید همه ما دیده باشیم که بر روی برخی از اجناس و اقلامی که خریداری می کنیم برچسبی چسبیده است. این برچسب ها حاوی اطلاعاتی از قبیل نام و نوع کالا، قیمت و بارکد کالا و وزن آن می باشد. البته در برخی از این برچسب ها تاریخ تولید و انقضا و یا لوگوی شرکت یا کارخانه وجود دارد. به این برچسب ها لیبل می گویند. اطلاعات موجود در لیبل ها بر اساس خواسته اشخاصی است که آن را سفارش می دهند.
در اکثر فروشگاه ها از ترازوی لیبل پرینتر استفاده می شود. خریداران پس از تحویل کالا به صندوقدار و خواندن بارکد لیبل توسط وی، مبلغ کل خریدشان محاسبه شده و فاکتور خرید برایشان صادر می شود.

ترازوی لیبل پرینتر

ترازوهای لیبل پرینتر پیشرفته ترین نوع ترازو در صنعت ترازوی دیجیتال می باشد. آنها علاوه بر لیبل زدن دارای قابلیت هایی نظیر زدن بارکد نیز می باشند. شایان ذکر است پرینت این دسته از ترازو ها به دو صورت لیبل پشت چسب دار و برخی هم به صورت کاغذی طراحی شده است. در قسمت بسته بندی کارخانه های صنعتی لزوم وجود ترازوی لیبل زن به خوبی مشاهده می شود. چرا که به هنگام بسته بندی اجناس نیاز به دو مورد داریم. یکی از این موارد وزن اجناس می باشد که توسط ترازو توزین می گردد. دوم اینکه پس از بسته بندی جهت اینکه اقلام و مواد آماده شده قابل اطمینان هستند بر روی بسته بندی آنها لیبل زده شود. اطلاعاتی نظیر نام کالا، نوع و وزن کالا و قیمت و بارکد کالا بر روی لیبل وجود دارد. خرید اقلام همراه با لیبل اطمینان خاطری برای مشتریان ایجاد می کند. این از مزیت هایی است برای انواع ترازوی های لیبل زن. منبع تغذیه ترازوی لیبل زن برق بوده و بدون باطری می باشد.

قیمت ترازو

همانطور که گفته شده ترازوهای لیبل پرینتر علاوه بر اینکه فاکتور فروش صادر می کنند تولید بارکد واقعی به همراه پرینت لیبل را دارند. قیمت ترازو با این امکانات به دلیل کارایی بالا و کاربرد فراوان به نسبت سایر ترازوها بالاتر است. پس جز ترازوهای گران قیمت به شمار می آید. به طوریکه ارزان ترین آنها به قیمت 4200000 تومان فروخته می شود که جز تولیدات داخل ایران است. پش اگر به دنبال ترازوی ارزان هستید به دنبال این دسته از ترازوها نروید. البته به این نکته توجه نمایید که قیمت ترازو لیبل پرینتر علاوه بر اینکه تولید چه کشوری است به میزان کارایی و امکانات آن و همینطور کیفیت آن بستگی دارد. این ترازوها چنانچه خرابی داشته باشند نیاز به تعمیر توسط کارشناسان خبره دارند. زیرا از حساسیت بالایی برخوردارند. بنابراین این هزینه ها را نیز برای این دسته از ترازوها در نظر بگیرید.جهت اطلاع از قیمت لیبل ترازو به سایت https://fidarco.co مراجعه نمایید.

انواع ترازوی لیبل زن

[caption id="attachment_9581" align="aligncenter" width="284"] ترازوی لیبل زن[/caption]

 ترازوی لیبل زن ایرانی

 ترازوی لیبل زن LS6
 ترازوی لیبل پرینتر LSG 15A
ترازوی لیبل پرینتر LSG 15B
 ترازو لیبل زن LSG 12A
 ترازوی لیبل زن LSG 12B
 ترازوی لیبل زن و بارکد زن LS2

 ترازوی لیبل پرینتر ژاپنی

 ترازوی لیبل پرینتر DG SM100
 ترازوی لیبل پرینتر DG SMEV
 ترازو لیبل زن SMB
 ترازوی لیبل زن SMH

ترازوی لیبل پرینتر اسپانیایی

 ترازو دیبال مدل دبل بادی (DOUBLE BODY)
 ترازوی دیبال مدل تاور (TOWER)
 ترازوی دیبال مدل فلت (FLAT)

 ترازوی لیبل زن کره ای

 ترازوی لیبل پرینتر CL5200

خرید ترازوی لیبل زن

در زیر به تعدادی از ویژگی هایی که ممکن است در ترازوهای لیبل پرینتر موجود باشد اشاره می نماییم. وجود این مشخصات بستگی به نوع ترازو دارد و آنچه مورد نیاز کاربر است. بنابراین به هنگام خرید ترازو لیبل زن به هر یک از مشخصات نام برده شده در زیر که مورد نیازتان است توجه نمایید.

ویژگی های ترازوی لیبل پرینتر

• نوع نمایشگر
• چاپ لیبل و رسید
• ابعاد سینی ترازو دیجیتال
• میزان ظرفیت و دقت ترازو
• تعداد حافظه مستقیم و غیر مستقیم
• قابلیت اتصال به بارکد خوان USB
• ارائه انواع گزارشات متنوع و مختلف
• وجود نرم افزار مدیریت ترازو فارسی
• کارکرد به صورت همزمان با چند مشتری
• پورت های سریال /کشوی پول / USBشبکه
• قالیت اتصال به صورت آنلاین به نرم افزارها
• قابلیت اتصال به همه کارت خوان های بانکی کشور
• در نظر گرفتن صنف مورد نظر و ترازو متناسب با آن
• نوع طراحی فاکتور، لیبل و بارکد بر اساس نیاز مشتری
• قابلیت اتصال به کشوی پول به خصوص در فروشگاه ها
• چاپ شدن بارکد تجمیع و بارکد سطر برروی لیبل و یا روی رسید
• تعداد نمایش رقم قیمت کل، رقم قیمت واحد، رقم وزن و رقم پارسنگ
• امکان برقراری ارتباط وایرلس البته وجود این مورد به درخواست مشتری می باشد

کارایی ترازوی لیبل زن

از امکاناتی که ترازو بارکد پرینتر و لیبل زن برای کاربران ایجاد می نماید میتوان توزین کالا به همراه اطلاعاتی لازم برای خریدار را نام برد. این ترازو اطلاعاتی از قبیل نام کالا، وزن آن و قیمت کالا را به همراه بارکد به صورت لیبل تولید می نماید سپس روی کالای توزین شده ثبت گردد .
از مزیت هایی که این ترازو دارد می توان افزایش سرعت کار در فروشگاهها و قنادیها و پروتئینی ها را نام برد. در زمان های گذشته و پیش از تولید این ترازوها جمعیت بسیاری در فروشگاهها در صف بودند تا جمع مبالغ خریدشان محاسبه شده و پرداخت نمایند. با تولید ترازوی دیجتالی لیبل پرنتر و  ترازوی بارکد زن دیگر به صرف وقت بسیار بابت محاسبات نیست. چرا که در مدت زمان بسیار کوتاهی با استفاده از این ترازوها به راحتی محاسبات از طریق بارکد انجام گرفته و فاکتور صادر می شود. این موضوع هم به نفع خریداران است و هم به نفع فروشندگان کالا. بنابراین تمامی فروشگاهها برای جلب رضایت مشتریان خود مجهز به این نوع ترازو شده اند. بیشترین کاربرد ترازو لیبل پرینتر در فروشگاه ها، هایپر مارکت ها، قنادی ها و آجیل و خشکبار می باشد.

خدمات پس از فروش ترازوی لیبل زن

فروشگاه صنعتی فیدار، ارائه دهنده انواع ترازوهای لیبل پرینتر و فروشگاهی با جدیدترین مدل های ترازو، متناسب با مشاغل مختلف می باشد. سابقه درخشان این شرکت صنعتی در ارائه ترازوی دیجیتالی و انواع باسکول، نشانی از رضایت خاطر مشتریان می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ترازو و باسکول و حتی تهیه ترازوی دست دوم می توانید با شماره های تماس موجود در سایت فیدار با ما در ارتباط باشید.

دفترچه راهنمای ترازوی لیبل زن

دفترچه راهنمای ترازوی لیبل زن جهت راحتی مشتریان برای یادگیری طرز استفاده از آن است. این دفترچه کمک می کند کاربران قابلیت های ترازو را بدانند و از طرفی به هنگام برخوردن با مشکلات از قبیل خاموش و روشن شدن آن، کم رنگ شدن نمایشگر ترازو، کم و زیاد نشان دادن وزن کالا و ... چه کنند. اینکه ایراد جزئی و قابل بر طرف کردن توسط کاربر نباشد باید بدانند که به دلیل حساسیت بالای این ترازو به کارشناسان متخصص در این زمینه مراجعه نمایند. با تشخیص کارشناس گاهی نیاز به تعمیر قطعات ترازو و گاهی تعویض قطعات ترازو می باشد. در فروشگاه فیدار انواع ترازوهای دیجیتالی از جمله ترازوی محک و انواع باسکول از قبیل پند و باسکول محک موجود است.